Kot v vsakem poslu in v spletnem oglaševanju obstajajo pravila igre. Teme vsebinskega marketinga lahko sledimo zelo preprostim pravilnikom, da bi vsi imeli korist od vloženega časa.
Spodaj je nekaj nasvetov:
Planirajte vnaprej
Samo, da ne boste ostali brez besed. Podjetjem je zelo enostavno zagnati kampanje na 12 različnih družbenih mrežah, vendar je popolnoma drugačen način, da vse to vzdržujemo in posodabljamo. Veliko število uporabnikov boste izgubili, če postanete vsebinsko vse manj profesionalno in temi katero imate usmerjeno.
Treba je imeti osebe v podjetju oziroma zunanje strokovnjake zadolžene za samo to delo - za družabne mreže kot so Facebook in Instagram.... Če niste sposobni narediti tega, potem poskusite imeti koledar, na katerem boste na začetku meseca zasnovali, ko boste postavili nekaj na nekem socialnem omrežju (post, status, video, sliko). Neka bi bila vsak dan, ampak da uporabniki vedo, kaj lahko pričakujejo od vas. Načrtovanje zagotavlja, da je blagovna znamka še vedno prisotna na sceni in da zainteresira obiskovalce, vam daje možnost, da dodate / pomikate vsebino v tednu, ki vam ustreza.
Vse na enem mestu
Kako smo že prej govorili, da bi bilo super, da bi imeli ljudi za socialne mreže, je verjetno bolj pomembno, da olajšate stvari in postavite vse na eno mesto. Imate nekaj odličnih spletnih platform, na katerih se lahko registrirate in na enem mestu vzdržujete Twitter + Facebook + Pinterest + Instagram itd. Hootsuite je uvaženo ime, ki ponuja vse te storitve na enem mestu, uporabljajo ga tudi blagovne znamke, kot so Virgin, WWF (življenje, ne profesionalni hrvači), CBS in mnogi drugi. Seveda obstajajo še razne druge storitve, vendar je pomembno, da lahko spremljate in analizirate metričke podatke o svojih vsebinah, tako da boste vedeli, kaj je donosno in kaj ne gre v digitalnem svetu in vaši znamki.
Bodite relevantni in se usmerjajte v kakovost
Spomnili smo, da lahko s premalo vsebine izgubite publiko, lahko pa imate enako učinkovit učinek tudi z več vsebinami. Na internetu se nahajajo preveč stvari in ključ je, da pridobite zaupanje in zanimanje, ki si želijo objavljati s čudovitim in pomembnim vsebino. Še večje je, da spremljate, kaj želi občinstvo, kaj ne, in naučite se lahko z vsako objavo, ki jo objavite. Postanite pravi guru expert.
Ne pozabie na mobilne naprave
Če želimo ustvariti posebno vsebino, združljivo in specializirano za pametne naprave (kratki teksti, manjše vsebine, vendar izjemno pomembne fotografije, jasnejše povezave, ki vodijo do strani blagovnih znamk ...). Vse to bo vplivalo na dobro uporabniško izkušnjo pri vaši strani.
2 min Reading